Wat kan je verwachten als je met acom in zee gaat? Wat kunnen we je bieden als IT-expert?
Ontdek wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen en hoe we te werk gaan.
We komen graag even op bezoek om kennis te maken. We leggen je alvast uit hoe acom te werk gaat en leren graag bij over je bedrijf.
2
Analyse
We analyseren je huidige infrastructuur en stellen een voorstel op om je infrastructuur te optimaliseren.
3
Uitvoering
De goedgekeurde voorstellen worden uitgevoerd door onze techniekers.
4
Afspraken
Samen bespreken hoe onze samenwerking zal verlopen en maken we hier duidelijke afspraken rond.
5
Opvolging
Je zal een team toegewezen krijgen dat je organisatie kent en zal opvolgen. We gaan ook steeds op zoek naar oplossingen die je infrastructuur nog verder kunnen verbeteren.
CONSULTANCY
Op zoek naar een betrouwbare IT-partner?
Onze experts staan klaar om je met kennis van zaken, professioneel advies en doelgerichte begeleiding te bieden. Met acom als jouw IT partner helpen wij om uw ideale IT-systeem samen te stellen zodat jouw bedrijf perfect kan draaien.
Met meer dan dertig jaar ervaring in de IT-ondersteuning van kmo’s zijn wij de perfecte partner voor jouw bedrijf. We voelen perfect aan hoe je denkt en werkt en weten vooral hoe we kunnen helpen.
SERVICE DESK
Hulp van op afstand
Onze Service Desk Engineers helpen van op afstand met mogelijke probleem, zo kan je blijven werken zonder problemen op het netwerk. Hoe kan onze Service Desk je van dienst zijn?
Vragen en tickets:
Heb je vragen of opmerkingen? Onze Service Desk staat steeds klaar om vragen en problemen op te lossen. Ze zoeken steeds naar de beste oplossing voor het probleem, of dit nu op afstand is of ze een Field Engineer inschakelen.
Bestelde producten verwerken:
Onze Service Desk ontvangt bestelde producten en koppelen ze aan het juiste ticket. Vervolgens nemen ze de voorbereiding van de bestelling op zich en zorgen ze dat alles klaar staat voor de levering van je bestelling.
Toestellen herstellen:
Wens je een minder dringende herstelling te laten uitvoeren? Breng dan je toestellen of verstuur ze naar ons kantoor. De Service Desk repareert al de goederen die op kantoor toekomen voor herstelling. Na de reparatie kan je het artikel weer komen ophalen wanneer het past.
Monitoring:
Op onze Service Desk worden de toestellen van onze klanten gemonitord zodat deze steeds optimaal blijven werken. Is er toch een probleem? Dan zijn we meteen op de hoogte dankzij de Service Desk medewerker die verantwoordelijk is voor monitoring.
WIL JIJ GEBRUIK MAKEN VAN ONZE DIENSTEN?
Plan nu een gesprek in met één van onze consultants.
ACOM is al jaren onze IT-specialist. Zij kennen ons bedrijf door en door wat het makkelijker maakt om een snelle en goede samenwerking tot stand te brengen.
Zij zijn een ondersteuning geweest voor de groei van onze firma.
Het acom team is steeds vriendelijk en we kunnen altijd op hen rekenen, we werken met plezier met acom samen.Smet Rental
We zijn zeer tevreden over de diensten van ACOM. We krijgen steeds duidelijke offertes en een goede uitleg.
Wat betreft ICT ontzorgen ze ons, zowel in als buiten de kantooruren.
Naar ons gevoel zijn er korte lijnen bij een vast contactpersoon, wat aangenaam en gemakkelijk werkt.Bierparadijs
CUYPERS VORKLIFTEN garandeert een werkelijke 24/7 service op haar vloot containerstackers, heftrucks, RO/RO-trekkers en kranen die het ter beschikking stelt aan haar klanten in de Belgische zeehavens.
Dit kan enkel geborgd worden door een betrouwbaar ICT-systeem.
ACOM adviseert ons vakkundig bij de uitbouw van onze systemen en biedt hierop ook een 24/7 service.
Mede dankzij hen kunnen wij de engagementen naar onze klanten waarmaken : 24/7!Cuypers Vorkliften
Voor onze projecten is een goede IT omgeving heel belangrijk voor een snelle en vlotte communicatie en daarom zijn we bij acom gaan aankloppen. Om mijn visie te implementeren heb ik een sterke IT infrastructuur nodig en dus een sterk ICT partner!Evert Eykerman Godevaart Gereedschappen
Na een analyse van ons gehele netwerk zijn wij in zee gegaan met Acom. Vanaf het eerste ogenblik hadden ze mijn vertrouwen voor 100% gewonnen.
Enkele maanden geleden hebben we de stap gezet om over te stappen van een cloud omgeving naar onze eigen servers. Een investering die niet over 1 nacht ijs is gegaan. Ik had alle vertrouwen in Maarten die het verhaal niet voorstelt als een roze wolk, maar die de mogelijke obstakels ook mee op tafel legt.
Alles begon met een offerte die minutieus werd geanalyseerd in onze kosten-batenanalyse. Het gaat tenslotte over een hele investering. Maarten heeft de uitzonderlijke capaciteiten om ingewikkelde IT-taal over te brengen op een simpele IT leek.
Het overzetten van data blijkt niet zo eenvoudig te zijn als we dachten. Hier en daar doken problemen op, maar Maarten en zijn team hebben die steeds met de volle aandacht en zorg aangepakt. Ons integratieverhaal is nog niet helemaal afgewerkt, maar in goede communicatie met onze nieuwe IT partner, heb ik er alle vertrouwen in dat alles dubbel en dik in orde komt.
Ook de helpdesk van Acom mag in de bloemetjes worden gezet. Zij weten prioriteiten te stellen, en handelen heel snel waar nodig. Alle praktische vragen worden snel en met zorg behandelt. Acom is niet enkel een IT partner. Acom investeert ook in haar klanten, en kan daarom met recht en reden als een eigen IT-afdeling voor de KMO worden beschouwd.
Daarnaast zijn ze een vriendelijk en tof team, kortom een plezier om mee samen te werken!Steve Rau & Kristien Van Herck B&L Accounting
Na een analyse van ons gehele netwerk zijn wij in zee gegaan met Acom. Vanaf het eerste ogenblik hadden ze mijn vertrouwen voor 100% gewonnen.
Waar ik in het verleden met IT bedrijven ervaren heb dat het eerst altijd draait om de sales en dat nadien de beloofde service niet volgt is dit bij Acom helemaal het omgekeerde. We hadden verschillende problemen met onze toenmalige infrastructuur, ze hebben dit rechtgezet met de aanwezige middelen zonder onnodige kosten te maken.
Als KMO krijg je een vaste technieker/ITer toegewezen die u steeds bijstaat en uw netwerk perfect kent. Onlangs was er een grote ingreep in ons netwerk nodig om de snelheid te verhogen. Hierdoor was er een tijdelijke uitval van het netwerk en Internet. Ze hebben de werkzaamheden ´s avonds gedaan om de hinder te beperken, met 2 techniekers tot 21.00h gewerkt, dit is weinig IT bedrijven aangewezen.
Intussen bijna 5 jaar meer dan 100% tevreden.Jelle Van de Cloot Zaakvoerder Autotruck VDC
Wij zijn tevreden over de diensten van acom.
De service is goed, er is snel contact met een medewerker, ook als onze vaste verantwoordelijke niet bereikbaar is. Men kent ons dossier en we worden ook goed en adequaat geholpen, de samenwerking is aangenaam.
Wij hebben destijds voor acom gekozen om ontzorgd te worden op gebied van ICT en dat is precies wat ze doen.Smet Aannemingen
ACOM denkt pro-actief mee over oplossingen, begeleidt ons vakkundig en biedt goede en snelle service bij problemen.
Daarnaast zijn ze een vriendelijk en tof team, kortom een plezier om mee samen te werkenGemini Corporation
Wij zijn al meer dan 8 jaar tevreden klant bij ACOM. Het is voor ons bedrijf zeer belangrijk om een technologische stabiliteit en continuïteit te hebben.Cardoen Autosupermarkt