Help ik heb een probleem!
Hoe gaan we te werk?
Heb je een probleem of een vraag? Onze Service Desk staat steeds voor je klaar. We gaan als volgende te werk:
- Bel ons op het nummer +32 3 297 77 77 of stuur ons een mail via het voorziene contactformulier. Voor dringende zaken vragen wij om steeds te bellen. Je kan ook zelf een ticket boeken via onze Client Portal.
- Onze Service Desk Engineer zal van je vraag of opmerking een ticket maken.
- Aan de hand van enkele criteria bepaalt onze Service Desk Engineer hoe dringend jouw ticket is en kent een prioriteit toe.
- We bekijken of het probleem vanop afstand kan worden opgelost, indien dit niet het geval is moet er een afspraak worden gemaakt met een technieker en zal deze zo snel mogelijk ter plaatse langs komen.
Hulp nodig buiten de openingsuren?
Problemen met het netwerk maar onze Service Desk is niet open?
Geen zorgen, we werken met een wachtdienst voor problemen met hoge prioriteit.
Voor minder dringende problemen kan je mailen of je eigen ticket boeken via de Client Portal.
Nog nooit gebruik gemaakt van de Client Portal? Vergeet dan niet eerst een unieke login aan te vragen voor jouw bedrijf.
Downloads voor hulp op afstand
Onze Service Desk maakt gebruik van Teamviewer om van op afstand te helpen.
Download jouw versie hier: