Ben je op zoek naar een moderne, uitgebreide telefooncentrale zonder al het gedoe? Zoek niet verder, met 3CX hoef je zich geen zorgen te maken over je telecommunicatie.
Het is snel en eenvoudig in gebruik, beheer en configuratie en dit alles aan een goedkopere prijs dan de klassieke telefooncentrale.
WAAROM 3CX?
Een telefooncentrale vinden dat bij jouw manier van werken past is een hele uitdaging. Maar zoek niet verder, want de centrale van 3CX is wat je zoekt. Perfect voor de nieuwe manier van werken en volledig op maat van je bedrijf. Met deze oplossing kies je voor een centrale via de cloud, die niet alleen gemakkelijk is in gebruik maar waar je ook nog eens zal op besparen.
3CX heeft hun licenties gebaseerd op simultane lijnen in plaats van het aantal extensies. Je betaalt dus niet voor het aantal gebruikers, maar voor de lijnen die gebruikt worden in uw dagelijkse communicatie. Je kan een onbeperkt aantal extensies aanmaken, zonder extra kost!
De 3CX centrale zorgt ervoor dat al je communicatie via één platform kan.
Organiseer videomeetings met je personeel
Beheer gesprekken effectief door geavanceerde functies zoals wachtrijen, etc
Reageer via 3CX op berichten. Koppel je sms-verkeer, Facebookberichten en zelfs de chatbox van je website.
Maak gebruik van de live chat voor communicatie tussen collega’s.
Integreer je contactenlijst uit uw CRM-software, zo weet je steeds wie er belt.
Vanwege de gebruiksvriendelijke interface van 3CX is het werken met deze telefooncentrale zeer makkelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld uw favoriete nummers opslaan als favorieten. Creëer verschillende groepen en call queues waar gebruikers aan worden toegevoegd, zo zal uw klant steeds bij de juiste persoon terechtkomen.
Richt uw eigen callcenter op voor uw bedrijf en volg deze als manager ook mee op. U kan gesprekken opnemen, in een wachtrij plaatsen, statistieken raadplegen, etc. Als manager kan u het telefoongebruik van uw bedrijf mee opvolgen in de manager view of de wallboard die mee in de centrale zijn geïntegreerd.
Gebruikers kunnen ook zelf hun eigen begroeting opnemen, hun status aanpassen of favoriete extensies toevoegen in de webclient.
Zorg ervoor dat telefoneren niet meer enkel met het voorziene telefoontoestel kan, maar ook via gsm of computer. De telefooncentrale van 3CX is namelijk gelokaliseerd in de cloud, dit zorgt ervoor dat uw telefooncentrale van overal te gebruiken is. Uw werknemers kunnen inloggen in de webclient of hun app om van op elk toestel te kunnen bellen. Zorg ervoor dat al uw medewerkers steeds te bereiken zijn zonder extra investeringen in gsm-toestellen of abonnementen, zeer handig voor thuiswerkers! 😉
Ontdek de werking van de 3CX app alvast in volgend filmpje.
De 3CX telefooncentrale zal gehost worden in een Azure machine. Er is dus geen fysieke centrale meer nodig.
Microsoft 365 integratie
Gebruikt uw bedrijf Microsoft 365? Dan is 3CX de ideale telefooncentrale! Koppel 3CX eenvoudig met Microsoft 365 en haal het beste uit beide!
Bellen via uw browser, gsm of de desktop app
Vanwege de ruime mogelijkheden voor het gebruik van de 3CX centrale, zal elke werknemer op een goede manier kunnen telefoneren.
Ideaal voor thuiswerk of werk op locatie
Vereenvoudig thuiswerken en communicatie tussen verschillende kantoren en/of collega's. Je neemt je nummer namelijk steeds mee en bent niet afhankelijk van een fysiek telefoontoestel.
CRM-integratie
Weet precies wie er belt, nog voordat je de telefoon opneemt: integreer jouw CRM- of helpdesksysteem met 3CX.
Geïntegreerde callcenter oplossing
Ontdek de geïntegreerde callcenter oplossing en maak gebruik van wachtrijen, opnames, terugbelopties en rapporten over het telefoongebruik van je team.
ACOM is al jaren onze IT-specialist. Zij kennen ons bedrijf door en door wat het makkelijker maakt om een snelle en goede samenwerking tot stand te brengen.
Zij zijn een ondersteuning geweest voor de groei van onze firma.
Het acom team is steeds vriendelijk en we kunnen altijd op hen rekenen, we werken met plezier met acom samen.Smet Rental
We zijn zeer tevreden over de diensten van ACOM. We krijgen steeds duidelijke offertes en een goede uitleg.
Wat betreft ICT ontzorgen ze ons, zowel in als buiten de kantooruren.
Naar ons gevoel zijn er korte lijnen bij een vast contactpersoon, wat aangenaam en gemakkelijk werkt.Bierparadijs
CUYPERS VORKLIFTEN garandeert een werkelijke 24/7 service op haar vloot containerstackers, heftrucks, RO/RO-trekkers en kranen die het ter beschikking stelt aan haar klanten in de Belgische zeehavens.
Dit kan enkel geborgd worden door een betrouwbaar ICT-systeem.
ACOM adviseert ons vakkundig bij de uitbouw van onze systemen en biedt hierop ook een 24/7 service.
Mede dankzij hen kunnen wij de engagementen naar onze klanten waarmaken : 24/7!Cuypers Vorkliften
Voor onze projecten is een goede IT omgeving heel belangrijk voor een snelle en vlotte communicatie en daarom zijn we bij acom gaan aankloppen. Om mijn visie te implementeren heb ik een sterke IT infrastructuur nodig en dus een sterk ICT partner!Evert Eykerman Godevaart Gereedschappen
Na een analyse van ons gehele netwerk zijn wij in zee gegaan met Acom. Vanaf het eerste ogenblik hadden ze mijn vertrouwen voor 100% gewonnen.
Enkele maanden geleden hebben we de stap gezet om over te stappen van een cloud omgeving naar onze eigen servers. Een investering die niet over 1 nacht ijs is gegaan. Ik had alle vertrouwen in Maarten die het verhaal niet voorstelt als een roze wolk, maar die de mogelijke obstakels ook mee op tafel legt.
Alles begon met een offerte die minutieus werd geanalyseerd in onze kosten-batenanalyse. Het gaat tenslotte over een hele investering. Maarten heeft de uitzonderlijke capaciteiten om ingewikkelde IT-taal over te brengen op een simpele IT leek.
Het overzetten van data blijkt niet zo eenvoudig te zijn als we dachten. Hier en daar doken problemen op, maar Maarten en zijn team hebben die steeds met de volle aandacht en zorg aangepakt. Ons integratieverhaal is nog niet helemaal afgewerkt, maar in goede communicatie met onze nieuwe IT partner, heb ik er alle vertrouwen in dat alles dubbel en dik in orde komt.
Ook de helpdesk van Acom mag in de bloemetjes worden gezet. Zij weten prioriteiten te stellen, en handelen heel snel waar nodig. Alle praktische vragen worden snel en met zorg behandelt. Acom is niet enkel een IT partner. Acom investeert ook in haar klanten, en kan daarom met recht en reden als een eigen IT-afdeling voor de KMO worden beschouwd.
Daarnaast zijn ze een vriendelijk en tof team, kortom een plezier om mee samen te werken!Steve Rau & Kristien Van Herck B&L Accounting
Na een analyse van ons gehele netwerk zijn wij in zee gegaan met Acom. Vanaf het eerste ogenblik hadden ze mijn vertrouwen voor 100% gewonnen.
Waar ik in het verleden met IT bedrijven ervaren heb dat het eerst altijd draait om de sales en dat nadien de beloofde service niet volgt is dit bij Acom helemaal het omgekeerde. We hadden verschillende problemen met onze toenmalige infrastructuur, ze hebben dit rechtgezet met de aanwezige middelen zonder onnodige kosten te maken.
Als KMO krijg je een vaste technieker/ITer toegewezen die u steeds bijstaat en uw netwerk perfect kent. Onlangs was er een grote ingreep in ons netwerk nodig om de snelheid te verhogen. Hierdoor was er een tijdelijke uitval van het netwerk en Internet. Ze hebben de werkzaamheden ´s avonds gedaan om de hinder te beperken, met 2 techniekers tot 21.00h gewerkt, dit is weinig IT bedrijven aangewezen.
Intussen bijna 5 jaar meer dan 100% tevreden.Jelle Van de Cloot Zaakvoerder Autotruck VDC
Wij zijn tevreden over de diensten van acom.
De service is goed, er is snel contact met een medewerker, ook als onze vaste verantwoordelijke niet bereikbaar is. Men kent ons dossier en we worden ook goed en adequaat geholpen, de samenwerking is aangenaam.
Wij hebben destijds voor acom gekozen om ontzorgd te worden op gebied van ICT en dat is precies wat ze doen.Smet Aannemingen
ACOM denkt pro-actief mee over oplossingen, begeleidt ons vakkundig en biedt goede en snelle service bij problemen.
Daarnaast zijn ze een vriendelijk en tof team, kortom een plezier om mee samen te werkenGemini Corporation
Wij zijn al meer dan 8 jaar tevreden klant bij ACOM. Het is voor ons bedrijf zeer belangrijk om een technologische stabiliteit en continuïteit te hebben.Cardoen Autosupermarkt